Nosacījumi

Kā notiek programmas pasūtīšana un saņemšana?
Veiciet pasūtījumu uzspiežot pogu “PASŪTĪT”, izvēlieties sev atbilstošu programmu un ievadiet datus par sevi.
Mūsu menedžeris pēc pasūtījuma saņemšanas sazināsies ar Jums ne vēlāk kā 1 stundas laikā.
Menedžeris Jums uzdos sekojošus jautājumus
1. Kad vēlaties sākt programmu?
2. Vai Jums ir alerģijas un kādu konkrētu produktu?
3. Ja būsiet norādījis, ka vēlaties piegādi, menedžeris pielāgos Jums ērtu piegādes laiku.
Ja būsiet norādījis izņemšanu Lāčplēša ielā 52, menedžeris Jums izstāsīs kā variet saņemt savu uztura paku.
Kad un cikos var izņemt uztura pakas?
Izņemšana Lāčplēša ielā 52 ir iespējama 24 stundas diennaktī.
16:30 uztura pakas ir gatavas priekš nākamās dienas. ‘
Cik bieži ir piegāde un cik bieži jāierodas pēc savas uztura pakas?
Piegāde ir katru darba dienu.
Piektdienās piegādājam divām dienām.
Pakaļ jānāk katru dienu.
Piektdienās 17:00 ir gatavas uztura pakas brīvdienām.
Svētdienās 17:00 ir gatava uztura paka pirmdienai.
Kā notiek apmaksa?
Pēc menedžera jautājumu precizēšanas sastādam Jums personalizētu rēķinu ar Jūsu personas kodu, deklerēto dzīves vietu un izsūtam Jums uz ēpastu.
Cik ātri pēc pasūtīšanas var saņem pirmo uztura paku?
Ja būsiet veicis pasūtījumu tekošajā dienā līdz 10:00 uztura paku priekš nākamās dienas varēsiet saņemt tekošajā dienā, ja būsiet veicis pasūtījumu pēc 10:00 menedžeris ar Jums sazināsies.
Vai var pārcelt  dienas, kurās nevaru saņemt uztura pakas un kad tas jāpaziņo?
‘Jā, tās var pārcelt paziņojot vienu dienu iepriekš rakstot uz ēpastu vai uz Healthybox telefona nr. 29835390
Kur glabāt saņemto uztura paku?
Vienmēr jāglabā leduskapī uzreiz pēc saņemšanas.
Vai maltīšu konteinerus var sildīt mikroviļņu krāsnī?
Šie konteineri ir paredzēti priekš mikroviļņu krāsns.
Ja piegādes laikā nevarēsim tevi sazvanīt vai Tu neatvērsi mums durvis, pasūtījums dosies atpakaļ uz healthybox studiju, kur tam varēsi ierasties pakaļ nākamo 12 stundu laikā, vai sazinoties ar mums veikt atkārtotu piegādi.
*Par atkārtotu piegādi būs jāmaksā 6 eiro.
Ja nesaņemsim no tevis nekādu ziņu, nākamo 24 stundu laikā, pasūtījums tiks anulēts, bet pasūtījuma summa netiks atgriezta atpakaļ.
Pircējs ir pilnībā atbildīgs par viņa sniegto un apstiprināto datu, kas sniegti ēdiena pasūtīšanas laikā, pareizību, kā arī par to, lai tiktu radīti nosacījumi ēdiena pasūtījuma saņemšanai un nodošanai. Pārdevējs neuzņemas atbildību par sekām, kas radušās, un iegūst tiesības pieprasīt Pircējam atlīdzināt zaudējumus, ja Pircējs nav sniedzis precīzus datus vai nav tos pareizi apstiprinājis, vai Pircējs nesaņem pasūtīto ēdienu norādītajā piegādes vietā.
SIA healthybox negarantē piegādes sniegtās uzturvērtības precizitāti. SIA healthybox neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem vai bojājumiem, kas radušies nepareizas uzturvērtības informācijas dēļ, kā arī par to, ka neatkarīgi no tā, vai jūsu iepirktie, sagatavojamie vai patērētie pārtikas produkti atbilst jūsu attiecīgajām uztura vajadzībām, ierobežojumiem vai vēlmēm.
*healthybox atgādina, ka ēdiens var saturēt dažādus alergēnus. Par konkrētu alergēnu esamību ēdienā, sīkāku informāciju ir iespēja saņemt sazinoties ar healthybox administrāciju.
healthybox neatgriež naudu par veikto pasūtījumu vai nemaina pret citu, ja klients veicot pasūtījumu nav sekojis līdzi tā sastāvam un saņēmis ēdienu kā sastāvā ir kāds klientam alerģiju izraisošs produkts.
Pasūtījumu iespējams atgriezt atpakaļ 1 (vienas) dienas laikā un saņemt vietā jaunu tad, ja:
–         ēdiens nav atbilstošas kvalitātes;
–         produkts neatbilst pasūtītajam.
healthybox produkcija jāuzglabā orģinālajos iepakojumos uz kuriem ir norādīts derīguma termiņš.
Rūpīgi jāseko produktu derīguma termiņiem.
 Glabāt ēdienu ne ilgāk par 48 stundas.
1 stundu laikā pēc produkcijas saņemšanas, tā janogādā ledusskapī.
Aizliegts produkciju atkārtoti saldēt.
Produkciju ir atļauts sildīt mikroviļņos, pirms tam noņemot vakuuma plēvi.
Produkciju ir atļauts sildīt uz pannas (bez iepakojuma).
Produkciju ir atļauts sildīt cepeškrāsnī (bez iepakojuma).
Produkciju nav atļauts sildīt atkārtoti.
*Jebkura, augstāk minētā, punkta neievērošana vai tā daļēja izpildīšana var ietekmēt ēdiena kvalitāti un realizācijas laiku. healthybox nenes atbildību par ēdiena kvalitāti, svaigumu un realizācijas termiņu, ja kāds no šiem noteikumiem nav ticis ievērots.
Veicot pasūtījumu, Jūs apliecināt, ka piekrītat, lai Jūsu dati tiek izmantoti pasūtījuma, piegādes pavaddokumentu noformēšanai atbilstoši LR likumdošanas prasībām un esat iepazinies ar mūsu iekšējiem nosacījumiem.
Ja rodas vēl jautājumi lūdzu rakstiet mums uz ēpastu vai zvaniet 29835390.

Izmēģini healthy box jau šodien!

Mēs piedāvājam maltītes, kuras izstrādātas pēc uztura speciālista norādījumiem sadarbībā ar šefpavāru, lai ēdiens būtu ne tikai veselīgs un sabalansēts, bet arī garšīgs. Veselīgs dzīvesveids sākas no pareiza un sabalansēta uztura tavā ikdienā.

Pasūtīt Healthy Box

Pasūti healthy box!

Izvēlieties ēdiena komplektu:

HealthyBox SlimHealhybox ComfortHealthybox Sport
Esmu veģetārietis
Esmu vegāns

Kā Jūs saņemsiet ēdiena komplektu?

Izņemšana Lāčplēša 52/54Nepieciešama piegāde
Uztura konsultācija

Uz kādu periodu vēlaties pasūtīt?

3 dienasDarba nedēļaNedēļaMēnesis