Mēs esam tie, kas atvieglo Jūsu steidzīgo ikdienu, kad nav laika padomāt par veselīgām un pilnvērtīgām brokastīm, pusdienām, vakariņām kā arī uzkodām. Ēdienkartes sastāda šefpavārs ar uztura speciālistu, lai visas maltītes dienas garumā būtu sabalansētas un gardas. Ēdienkarte ir ļoti daudzveidīga. Ēdieni tiek gatavoti ņemot vērā sezonalitāti, lai būtu paši svaigākie un bioloģiskāk audzētie produkti. Ēdienus gatavojam tikai no svaigiem produktiem, neizmantojam cukuru, krāsvielas, garšas pastiprinātājus. Sadarbojamies ar privātiem zemniekiem.
Kā pasūtīt?
Aizpildiet pieteikuma anketu pie izvēlētās programmas. Pēc anketas aizpildīšanas un nosūtīšanas, ne ilgāk kā stundas laikā saņemsiet apstiprinājumu uz Jūsu norādīto ēpastu. Pēc vienošanās par pasūtījuma detaļām saņemsiet rēķinu un Jūsu norādīto ēpastu. Pasūtījumu variet saņemt pie mums Lāčplēša ielā 52, jebkurā sev ērtā laikā visu diennakti vai mēs pasūtījumu katru dienu piegādāsim uz Jums norādīto adresi laika posmā no 15:00 – 19:00 atkarībā pēc kurjeru maršruta, par piegādes maksas tarifu. Maltītes gatavojam un piegādājam katru dienu, lai katra maltīte būtu maksimāli svaiga. Vienīgā diena, kad sagatavojam divām dienām ir piektdiena, lai Jūs varētu baudīt brīvdienas un nedomāt par to kā saņemt savu pasūtījumu.
Ja nesaņemsim no tevis nekādu ziņu, nākamo 24 stundu laikā, pasūtījums tiks anulēts, bet pasūtījuma summa netiks atgriezta atpakaļ.
Pircējam iegādāto programmu jāizlieto periodā, kas nepārsniedz divas reizes garāku periodu par iegādāto programmas periodu, no iegādes brīža.
Pircējs ir pilnībā atbildīgs par viņa sniegto un apstiprināto datu, kas sniegti ēdiena pasūtīšanas laikā, pareizību, kā arī par to, lai tiktu radīti nosacījumi ēdiena pasūtījuma saņemšanai un nodošanai. Pārdevējs neuzņemas atbildību par sekām, kas radušās, un iegūst tiesības pieprasīt Pircējam atlīdzināt zaudējumus, ja Pircējs nav sniedzis precīzus datus vai nav tos pareizi apstiprinājis, vai Pircējs nesaņem pasūtīto ēdienu norādītajā piegādes vietā.
Pasūtītais ēdiens un Pircējam piegādātais ēdiens tā iepakošanas specifikas un taras dēļ ārēji var atšķirties no mājaslapā www.healthybox.lv sniegtajā ēdienkartē esošajiem ēdienu attēliem.
Pircējam nav tiesību izteikt nekādas pretenzijas Pārdevējam, bet Pārdevējs nav atbildīgs Pircēja priekšā:
ja Pircējs ir nepareizi norādījis pasūtītā ēdiena piegādes adresi;
ja Pircējs ir nepareizi norādījis savu tālruņa numuru;
ja Pircējs ir nepareizi norādījis vēlamo pasūtītā ēdiena piegādes laiku;
ja Pircējs ne Pārdevēja vainas dēļ nav pieņēmis pasūtīto ēdienu (nav atvēris durvis, nav atbildējis uz tālruņa zvanu u.c.);
ja Pircējs nesamaksā Pārdevējam par pasūtīto ēdienu vai atsakās maksāt par pasūtīto ēdienu bez objektīviem iemesliem.
*Par atkārtotu piegādi būs jāmaksā 10 eiro.
SIA healthybox negarantē piegādes sniegtās uzturvērtības precizitāti. SIA healthybox neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem vai bojājumiem, kas radušies nepareizas uzturvērtības informācijas dēļ, kā arī par to, ka neatkarīgi no tā, vai jūsu iepirktie, sagatavojamie vai patērētie pārtikas produkti atbilst jūsu attiecīgajām uztura vajadzībām, ierobežojumiem vai vēlmēm.
Pasūtījumu iespējams atgriezt atpakaļ 1 (vienas) dienas laikā un saņemt vietā jaunu tad, ja: ēdiens nav atbilstošas kvalitātes;
produkts neatbilst pasūtītajam.
*healthybox atgādina, ka ēdiens var saturēt dažādus alergēnus. Par konkrētu alergēnu esamību ēdienā, sīkāku informāciju ir iespēja saņemt sazinoties ar healthybox administrāciju.
healthybox neatgriež naudu par veikto pasūtījumu vai nemaina pret citu, ja klients veicot pasūtījumu nav sekojis līdzi tā sastāvam un saņēmis ēdienu kā sastāvā ir kāds klientam alerģiju izraisošs produkts.
Lai nepieļautu healthybox produkcijas bojāšanos un aizsargātu to no piesārņojumiem, stingri jāievēro
PRODUKCIJAS UZGLABĀŠANAS NOTEIKUMI:
healthybox produkcija jāuzglabā orģinālajos iepakojumos uz kuriem ir norādīts derīguma termiņš.
Rūpīgi jāseko produktu derīguma termiņiem.
Glabāt ēdienu ne ilgāk par 2 dienām.
2 stundu laikā pēc produkcijas saņemšanas, tā janogādā ledusskapī.
Aizliegts produkciju atkārtoti saldēt.
Produkciju ir atļauts sildīt mikroviļņos, pirms tam noņemot plastmasas vakuuma plēvi.
Produkciju ir atļauts sildīt uz pannas (bez iepakojuma).
Produkciju ir atļauts sildīt cepeškrāsnī (bez iepakojuma).
Produkciju nav atļauts sildīt atkārtoti.
*Jebkura, augstāk minētā, punkta neievērošana vai tā daļēja izpildīšana var ietekmēt ēdiena kvalitāti un realizācijas laiku. healthybox nenes atbildību par ēdiena kvalitāti, svaigumu un realizācijas termiņu, ja kāds no šiem noteikumiem nav ticis ievērots.
Ja rodas papildus jautājumi par pasūtījumu veikšanu sazinieties ar mums ēpastā, zvanot vai rakstot Whatsapp + 371 29835390 , mūsu konsultanti būs priecīgi atbildēt uz Jūsu jautājumiem.